Tuesday, November 26, 2019

KRUISVUUR: Die Heilige Gees , Gees van Waarheid en voorspraak...

KRUISVUUR: Die Heilige Gees , Gees van Waarheid en voorspraak...: Die Heilige Gees is n geskenk aan ons gegee van Jesus wat God gevra het ,om by ons ten alle tye te wees. Want Jesus was gekruisig en opgesta...

Die Heilige Gees , Gees van Waarheid en voorspraak

Die Heilige Gees is n geskenk aan ons gegee van Jesus wat God gevra het ,om by ons ten alle tye te wees. Want Jesus was gekruisig en opgestaan en opgevaar na die hemel om vir ons n plek voorteberei. Tot die dag wanneer Hy weer sal kom.

Ek weet nie van julle nie. Maar ek hoor die Heilige Gees as n stem wat met my praat. Daardie stem wat altyd  die regte rigtingwys om iemand te vertrou en te help of te waarsku om nie dadelik te ry na jou bestemming en soveel meer. En dit is die stem van die Gees van die die Waarheid. Dit is soos die Bybel se dat die skape die stem van die herder hoor en volg. Netso meer moet ons as sy kinders sy stem hoor.

Toe, ek nog jonger was, was ek baie hardkoppig en n rabel. Het nie altyd geluister na die Gees van die Waarheid nie of dan die stem van God. En dan kan jy maar weet dat ek, elke keer op my gesig geval het. Ander kere het ek geluister en was ek dankbaar vir die waarskuwing en het net daar dankie gese.

Jesus se vir ons, ek gaan na my Vader toe -  in 
Johannes 14:15-17
As julle My liefhet, sal julle my opdragte uitvoer. Ek sal die Vader vra, en Hy sal vir julle n ander Voorspraak stuur om vir ewig by julle te wees, naamlik die Gees van die Waarheid.

Maar Jesus se ook die wereld , Satan wat mense verlei, sal Hom nie ontvang nie. Want die wereld geraas, maak hul doof vir die stem van die Voorspraak. En dit is belangrik om te vra dat die Heilige Gees se stem in jou lewe gehoor moet word en sodoende Satan te verdryf. Verder se Jesus in:

Johannes 14:17
Die wereld kan Hom nie ontvang nie, omdat hulle Hom nie sien en Hom nie ken nie. Maar julle ken Hom, omdat Hy by julle bly en in julle sal wees.

Die Heilige Gees is n groot geskenk van God af , loof sy Naam Amen.

Efesiers 1:3
Aan God, die Vader van ons Here Jesus Christus, kom al die lof toe! Hy het ons in Christus geseen met al die seeninge van die Gees wat daar in die hemel is.

En omdat mense bekeer, is die geskenk nog groter en die mooiste vers is in:

Efesiers1:13
Deur Christus het ook julle deel geword van die volk van God toe julle die waarheid wat aan julle verkondig is, die evangelie van julle verlossing, gehoor en tot geloof gekom het.
En dan die mooiste stukkie
In Christus het die Heilige Gees wat deur God belowe is, julle as die eiendom van God beseel.

En dan die waarborg van God

Efesiers 1:14
Die Heilige Gees is die waarborg dat ons ook vrede sal ontvang wat God belowe het, wanneer Hy almal wat aan Hom behoort, volkome sal verlos. Daarom moet ons sy grootheid prys.

Alle mense kan die Heilige Gees ontvang of jy n Jood is of nie Jood.

Handeling 10:44-46
Terwyl Petrus nog praat, het die Heilige Gees op almal gekom wat na die woord geluister het. Toe die Joodse gelowiges wat saam met Petrus gekom het, hoor hoe die mense ongewone tale of klanke gebruik en God prys, was hulle baie verbaas dat die Heilige Gees as gawe uitestort is ook op mense wat nie Jode is nie.
En so is hulle ook gedoop.

Ons lewe moet daagliks deur die Gees gelei word, sodat ons nie voordie wereld (Satan) se dinge sal swig nie. Die ding van die sondige natuur .
Galasiers 5:19-21
Onsedelikheid: onreinheid, losbandigheid, afgodiens, towery, vyandskap , haat , naywer, woede, rusies, verdeeldheid, skeuring, afguns, dronkenskap, uitspattigheid, en aldergelike dinge.

Die vrug van die Gees is: Galasiers 5:22-23

Die vrug van die Gees, daarteenoor is die liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelikheid, goedhartigheid, getrouheid, nederigheid en selfbeheersing.






Die Bybel "God se woord" het altyd twee kante. En ons moet bewus gemaak word om die erns van die saak te verstaan. Sodat ons die keuse duidelik en ingelig kan maak. Want Jesus kom weer !!!! Keuse tussen die kruis of vuur vir ewig en ewig.

Galasiers 5:16-17
Wat ek bedoel , is dit: Laat julle lewe steeds deur die Gees van God beheers word, dan sal julle nooit swig voor begeertes van julle sondige natuur nie. Wat ons sondige natuur begeer, is in stryd met wat die Gees wil, en wat die Gees wil, is in stryd wat ons sondige natuur begeer. Hierdie twee staan lynreg teenoor mekaar, en daarom kan julle nie doen wat julle graag wil nie.

Romeine 8:14-17
Almal wat hulle deur die Gees van God laat lei, is kinders van God. Die Gees wat aan julle gegee is , maak julle nie tot slawe nie en laat julle nie weer in vrees lewe nie: nee, julle het die Gees ontvang wat julle tot kinders van God maak en wat ons tot God laat roep:"Abba" Dit beteken Vader. Hierdie Gees getuig saam met ons gees dat ons kinders van God is. En omdat ons kinders is, is ons erfgename. Ons is erfgename van God, erfgename saam met Christus. Aangesien ons deel het aan sy lyding, sal ons ook deel he aan sy heerlikheid.

Ek sluit af met die volgende:
1 Tessalonisense 5:19
Moenie die werking van die Heilige Gees teenstaan nie.





Matteus 12:31-32
Daarom se Ek vir julle:Elke sonde en lastering kan die mense vergewe word, maar die lastering teen die Heilige Gees kan nie vergewe word nie. As iemand iets teen die Seun van die mens se, kan dit hom vergewe word: maar as iemand iets teen die Heilige Gees se, kan dit hom nie vergewe word nie, nie in hierdie bedeling nie en ook nie in die toekomstige nie.



Mag die Heilige Gees in julle brand en julle Hom hoor . Want God praat met ons elke dag. Stuur asb aan na familie en vriende.


Friday, November 8, 2019

KRUISVUUR: Tug is van God !

KRUISVUUR: Tug is van God !: Tug is liefde en die lig vir die ewige lewe en mishandeling gedryf deur Satan, is van die kwaad en duister vir die ewige vuur dood . Daarom ...

Tug is van God !

Tug is liefde en die lig vir die ewige lewe en mishandeling gedryf deur Satan, is van die kwaad en duister vir die ewige vuur dood . Daarom die misverstand dat tug die oorsaak is van mishandeling. Ons sien al hoe meer hoe Satan sy voet in die deur kry in ons skole en ons waardes as christene wil verlaag vir die wereld se wettelose bestaan. Nou word daar n wet en regte toegepas as ouers hulle kinders tug of soos in die ou dae was dit n goeie pakslae wil gee.

Satan se tyd raak min om die wereld te oorheers, en daarom wil hy he ons as ouers moet wettenlose kinders groot maak sodat sy eindplan kan werk. Staan op teen hierdie dinge. God se wette staan vas. En ons moet groot en klein daaraan gehoorsaam wees.

Efesiers 6:1-3
Kinders, wees as gelowiges aan julle ouers gehoorsaam, want dit is wat die wet van God vereis."Eer jou vader en jou moeder is n baie belangrike gebod. En daar is nog n belofte by:
"Sodat dit met jou goed mag gaan en jy lank mag lewe op die aarde.


En dan kom die opdrag aan ouers om hulle kinders te tug, net soos God ons tug en gaan oordeel as ons ongehoorsaam bly.

Efesiers 6:4
En Vaders , moenie julle kinders so behandel dat hulle opstandig word nie, maar maak hulle groot met tug, en vermaning soos die Here dit wil.

Let wel, soos die Here wil. Nie Satan se wil nie. Sy wil is om gewettenlose mense te kweek wat gepaart gaan met mishandeling. God tug vir die wat Hy liefhet. En so moet ons as ouers ook julle kinders dus tug wat ons liefhet.

Openbaring 3:7+19
So se die Heilige, die Ware God, Hy wat die sleutel van Dawid het, wat die deur oopsluit en niemand sal dit weer toesluit nie, en dit toesluit en niemand sluit dit weer oop nie. 19  Ek bestraf en tug elkeen wat Ek lief het. Laat dit dan vir julle erns wees en bekeer julle.

Kolossense 3:25
Wie onreg doen, sal gestraf word oor die onreg wat hy gedoen het, die Here trek niemand voor nie.

Spreuke 3:11-12
My seun, aanvaar die straf wat van die Here kom en moet jou nie teensy teregwysings verset nie, want die Here staf die mens wat Hy liefhet net soos n vader doen met sy seun.


En in God se Woord se, dat n pakslae op die regte tyd , reg is.

Spreuke 29:15
n Pakslae en n teregwysing bring wysheid; n Kind wat sonder dissipline groot word, steek sy moeder in die skande.

Spreuke 29:21
As jy n slaaf van kleins af bederf , is hy rebels as hy groot is.

God se , omdat Hy ons liefhet, tug Hy ons. Wat is die liefde dan?
1Korinteirs 13:4-7
Die liefde is geduldig,
die liefde is vriendelik,
dit is nie afgunstig nie,
is nie grootpraterig nie,
is nie verwaan nie,
Dit handel nie onwelvoeglik nie,
soek nie sy eie belang nie,
is nie liggeraak nie,
hou nie boek van die kwaad nie.
Dit verbly hom nie oor onreg nie, maar verheug hom oor die waarheid. 
Dit bedek alles
glo alles
                                           hoop alles 
                                           verdra alles

En die liefde is die eerste gebod van God en n waarskuwing as sy wette nie geonderhou word nie. Soos eer jou vader en jou moeder.

Spreuke 28:9
As iemand hom doof hou vir die wet van die Here, sal die Here afsku he van so n man se gebed.

God se aanmoediging 

Hebreers 12:5-7
Julle het  ook vergeet van die aamoediging wat tot julle as kinders van God gerig word. My kind, moet dit nie nie gering ag as die Here jou tug nie en moenie mismoedig word as Hy jou teregwys nie, want die Here tug hom wat Hy liefhet, Hy straf elkeen wat Hy as kind aanneem. Verdra die tug as opvoeding , want God behandel julle as sy kinders. Is daar meskien n kind wat nie deur sy vader getug word nie?

Daarom moet ons, ons kinders opvoed met tug en nie so die verdraaide wereld nie. Want die eind resultaat is respek vir die samelewing en vir God se wette.

Hebreers 12:9
Verder, ons het ons aardse vaders gehad wat ons getug het, en ons het vir hulle eerbied gehad.

Hebreers 12:11
Wanneer ons getug word, lyk die tug op die oomlik nie na iets om oor bly te wees nie, maar om oor te huil. Later lewer dit egter vir die wat daardeur gevorm is , n goeie vrug: vrede omdat hulle gehoorsaam is aan die wil van God.

God het die tug ingestel, wie is Satan dan (wereld) om dit te verdraai. 

Ten laaste staan daar in;
Hebreers 10:30
Ons weet tog wie Hy is wat gese het: " Dit is my reg om te straf; Ek sal vergeld; en verder. Die Here sal oor sy volk oordeel. Dit is verskriklik om in die hande van die lewende God te val.

Hebreers 10: 26-27
Wanneer ons opsetlik bly sondig nadat ons die kennis van die waarheid ontvang het, is daar geen offer meer wat ons sondes kan weg neem nie. Daar bly alleen n verskriklike verwagting oor van oordeel en n gloeiende vuur wat die teenstanders van God sal verteer.



Daarom kies reg!! Kies jy die kruis of die vuur?

Amen, Amen, Amen

Deel met familie en vriende.





Monday, November 4, 2019

KRUISVUUR: Hou moed!! Vir God se Woord en koms!!!

KRUISVUUR: Hou moed!! Vir God se Woord en koms!!!: Elke keer as ek moedeloos word, dan bemoedig die Here my om die wedloop vir Hom te loop en my gebed word beantwoord deur sy Woord wat Hy aan...

Hou moed!! Vir God se Woord en koms!!!

Elke keer as ek moedeloos word, dan bemoedig die Here my om die wedloop vir Hom te loop en my gebed word beantwoord deur sy Woord wat Hy aan my openbaar. Met elke blog wat ek skryf om God te eer en mense naby Hom te kry, word ek deur Satan aangeval.  Dit het weereens op die 18de Oktober 2019 gebeur . Satan het die keer my skoonma gebruik om my mismoedig te maak. En nee, ons het n baie goeie verhouding en is lief vir mekaar.  Die vorige keer was dit my man en kinders. Gaan lees gerus die blog van die "huwelik" En so begin my storie.

Dit was laat middag toe my man se "cellphone" lui. Hy en die kinders was buite besig om te swem. Ek antwoord toe , omdat ek gesien het dat dit my skoonma was. Sy se toe , die rede vir die oproep was om te hoor of alles nog goed gaan met ons. Ek verseker haar dat alles goed gaan met ons almal. En dit is toe dat haar hele houding aan die ander kant verander en sy my begin aanval oor die groot doop. Ek het dadelik besef waar die aanval vandaan kom. En sy word gebruik as die instrument van die Satan, om by my uit te kom. Ek het diep asem gehaal en mooi alles verduidelik en aangehaal uit die Bybel. Natuurlik was die antwoorde nie vriendelik ontvang nie. Aan die einde van die gesprek het ek vir haar gese dat die 10 gebooie belangrik is met die eerste een as liefde vir God en mekaar. Gaan lees gerus die blog oor die wette van God. Sy het skielik weer haar self geword en gese dat sy net wou hoor hoe dit gaan.

Ek was in skok. Ek het gaan sit en aan die bid gegaan vir haar en vir my. Ek het God gevra wat nou gemaak? Want ek kan nie meer nie. En die wonder , God antwoord my deur die Heilige Gees. Hy se "Lees Johannes. Ek gaan deur Johannes, en vind nie n antwoord nie. Hy se:" Johannes se tweede brief"


My antwoord was duidelik. Die trane het gerol van vreugde.
My vriendin het my later vertel dat sy vroeer die middag n behoefte gekry het  om vir my te bid. God werk in ons, maak julle harte oop en hoor Sy stem. Ek haal weer die vers uit die Bybel uit aan:

Markus 8:34
Jesus het toe die menigte mense saam met sy dissipels nader geroep en vir julle gese:" As iemand agter My aan wil kom,  moet hy homself verloen, sy kruis opneem en My volg.

So het Paulus die Here ervaar en so bemoedig in:

Handelinge 18:9-10
Een nag het die Here in n gesig vir Paulus gese:"Moenie bang wees nie; hou aan met preek en moenie stilbly nie, want Ek is by jou. Niemand sal jou aanval of jou kwaad aandoen nie, want in hierdie stad behoort baie mense aan My."

Daarom moet ons nou leef as soldate vir die Here Jesus Christus

2 Timoteus 2:3-4
Dra jou deel  van die ontberings soos n goeie soldaat van Christus Jesus.  n Soldaat in aktiewe diens wat sy bevelvoerder tevrede wil stel, bemoei hom nie met die dinge van die gewone lewe nie.

Wat ons as soldate moet doen.

2 Timoteus 2:15
Le jou daarop toe om jou tot beskikking van God te stel as n arbeider wat hom vir sy werk nie hoef te skaam nie, wat die woord van die waarheid suiwer verkondig.

En God gee ons moed met die volgende:

2 Timoteus 2:19
Nogtans , die hegte fondament wat God gele het, staan vas met die woorde daarop gegraveer:
" Die Here ken die
wat aan Hom behoort"

2 Timoteus 3:16-17
Die hele Skrif is deur God geinspireer en het groot woorde om in die waarheid te onderrig, dwaling te bestry, verkeerdehede reg te stel en n regte lewenswyse te kweek, sodat die man wat in diens van God staan, volkome voorberei en toegerus sal wees vir elke goeie werk.

Daarom moet ons nooit die handdoek ingooi nie. Moet nie moedeloos word nie. Want:

2 Timoteus 4:1-2
Ek beveel jou voor God en voor Christus Jesus wat die lewendes en die dooies sal oordeel, ek beveel jou met die oog op sy koms en sy koningskap: verkondig die woord; hou daarmee vol, tydig en ontydig; weerle, bestaf , bemoedig deur met alle geduld onderrig te gee.

2 Timoteus 4:5
Maar bly jy in alle omstandighede nugter, verdra lyding, doen jou werk as verkondiger  van die evangelie, voer al die pligte van jou bediening uit.

Want ons leef alreeds in hierdie eind tyd. Klink die volgende dalk beken vir jou?



2 Timoteus 4:3-4
Want daar sal n tyd kom wanneer die mense die gesonde leer nie meer sal verdra nie. Hulle sal hulle eie begeertes volg en vir hulle leermeesters bymekaar maak wat net sal se wat hulle graag wil hoor . Hulle sal die waarheid nie wil hoor nie en hulle tot verdigsels wend.

Die is n geestelike oorlog : Satan gebruik mense om die oorlog te begin. Hou moed. Ons oog moet op Jesus gevestig wees soos in:

Hebreers 12:1
Terwyl ons dan so n groot skare geloofsgetuie rondom ons het, laat ons elke las van ons afgooi, ook die sonde wat ons so maklik verstik, en laat ons die wedloop wat vir ons voorle, met volharding hardloop.


Ek sluit af met die beloning in Christus Jesus

2 Timoteus 4:7-8
Ek het die goeie wedloop afgele, ek het die wenstreep bereik, ek het gelowig end uit volgehou. Nou wag die oorwinnaarskroon vir my, die lewe by God. Op die dag dat Hy weer kom, sal die Here, die regverdige Regter, dit vir my gee, en nie vir my nie, maar ook vir almal wat met verlange uitsien na sy koms.

Kolossense 2:2-4
My doel daarmee is dat hulle bemoedig moet word. Hulle moet met liefde aan mekaar verbind wees en saam strewe na diep en volledige insig, sodat hulle God se geheimenis kan ken. Die geheimenis is Christus, en in Hom is al die verborge skatte van wysheid en kennis vind. Ek beklemtoon dit, sodat niemand julle met vals redenasies mislei nie.

Amen, 
Deel met familie en vriende. Baie dankbaar vir ons verlosser. En die wonderlike reen wat ons die naweek ontvang het.